Snelste levering in België

Alle cadeaus met foto en tekst

Gratis cadeaukaartje

Snelste levering in België

Komt het niet uit? Kies dan zelf een bezorgmoment dat jou uitkomt. Naast het groene vinkje staat de exacte levertijd van elk cadeau.

Alle cadeaus met foto en tekst

Iemand op afstand verrassen met een mooi cadeau? Al onze cadeaus worden bezorgd zonder factuur. Zo kun je het cadeau prima bij de ontvanger thuis laten bezorgen.

Gratis cadeaukaartje

Een cadeautje van ons voor jou! Omdat we het zo leuk vinden dat je bij ons besteld, krijg je bij elk cadeau een gratis cadeaukaartje. Zo kun je een lieve boodschap achterlaten en iemand extra verrassen.

Alle veelgestelde vragen

Bestellen

Dat klopt helemaal. Om (minder interessante) technische redenen kunnen wij nog niet bij alle boekjes jouw ingevulde tekst laten zien in het voorbeeld. Uiteraard drukken wij dit wel in het boekje. Zodra de bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail met daarin nog een overzicht van jouw ingevulde tekst. Klopt er iets niet? Neem dan zo snel mogelijk (telefonisch) contact met ons op.
Jazeker! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je cadeau direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder factuur en eventueel met jouw persoonlijke tekst op het gratis cadeaukaartje.
Bpost kan jouw pakketje binnen België op een postbus adres bezorgen.
In de winkelmand vind je bij het cadeau een knopje om het cadeau te verwijderen. Dit knopje ziet eruit als een prullenbak.
Je kunt al je cadeaus in één bestelling plaatsen. Zodra je het eerste cadeau in de winkelmand hebt staan, klik je op 'verder winkelen'. Nu kan je de rest van je cadeaus toevoegen en vervolgens de bestelling afronden.

Betalen

Zolang je cadeau nog niet verstuurd is, kunnen we de factuur gegevens aanpassen. Zodra het cadeau verstuurd is, is dit niet meer mogelijk. Het snelste is om wijzigingen aan de factuur, telefonisch door te geven.
Ons KvK nummer is 22057264 en ons BTW nummer is NL.820845437B01.
Deze informatie wordt niet met het cadeau meegeleverd, dus de ontvanger ziet alleen jouw waanzinnige verrassing! Zodra je cadeau is verstuurd, kan je de factuur downloaden via MySurprise op onze website. Wil je wel laten weten dat jij het cadeau hebt gestuurd? Kies dan voor het vrolijke gratis cadeaukaartje in de winkelmand.
Je kunt jouw bestelling achteraf betalen met betaalmethode Billink. Je cadeau wordt direct gemaakt en verzonden, maar je hebt na de bestelling 14 dagen de tijd om te betalen.
Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te bestellen. Je kunt wel achteraf betalen via de betaalmethode Klarna of Billink. Wil je een zakelijke bestelling doen en liever achteraf betalen? Tot €2.000,- kun je kiezen voor Billink, de betaaltermijn hierbij bedraagt 30 dagen. Wil je meer bestellen of kies je liever niet voor Billink? Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling per telefoon: 0111 - 71 24 66 of e-mail: b2b@yoursurprise.nl.

Kortingen & cadeaubonnen

De kortingscode kun je invullen in stap 3 van de winkelmand, voordat je een betaalmethode kiest. Vul jouw kortingscode in bij het vakje "Kortingscode" en klik vervolgens op het pijltje ernaast. De prijs van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken, wel zo eerlijk.
Via onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze speciale acties! Ontvang je deze nog niet? Meld je dan direct aan via deze link en ontvang 20% korting op jouw eerste bestelling.
Je kunt jouw kortingscode invoeren tijdens de derde en laatste stap in de winkelmand. Vul jouw kortingscode in bij het vakje "Kortingscode" en klik vervolgens op het paarse pijltje ernaast. De prijs van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken, wel zo eerlijk. De YourSurprise cadeaubon verzilver je via deze link: https://www.yoursurprise.be/cadeaubon-inwisselen. Vul jouw persoonlijke code in bij het vakje ‘Jouw Cadeaucode’. Klik daarna op ‘Inwisselen’ en ga op zoek naar jouw favoriete cadeau om te personaliseren. Het bedrag van de cadeaubon wordt direct verrekend in de winkelmand.
Ben je de kortingscode vergeten tijdens het bestellen en heb je nog niet betaald? Neem dan direct telefonisch contact op tijdens onze openingstijden en houdt het ordernummer en de code bij de hand. Is de bestelling al wel betaald? Dan kunnen wij de cadeaubon helaas niet meer toevoegen.
Het invoeren van de kortingscode is gevoelig voor hoofdlettergebruik, punten en spaties. Staan deze goed? Dan kan het ook zijn dat je bestelling niet voldoet aan de voorwaarden van de kortingscode. Mogelijk is er sprake van een minimale bestelwaarde of is de code niet geldig op het cadeau dat je wilt bestellen. Is dit niet het geval? Neem dan even contact met ons op, we helpen je graag!

Status bestelling

Je kunt de bevestigingsmail binnen 30 minuten in jouw mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Check dan eerst even de 'ongewenste mail', misschien dat je hem daar kunt vinden. Foutje gemaakt? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het voor je aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan ook direct even contact met ons op.
Zodra de bestelling is afgerond gaan we direct aan de slag om de snelle levertijd te halen. Het is daarom niet mogelijk om achteraf nog iets toe te voegen aan je bestelling.
Bij de meeste cadeaus zie je de personalisatie terug op het voorbeeld. Helaas is dit bij sommige cadeaus nog niet mogelijk. Twijfel je over het voorbeeld, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het kan zijn dat onze productieafdeling iets langer de tijd nodig heeft om je cadeau te maken. Deze tijd is nodig om je cadeau helemaal naar jouw wensen te maken, de levertijd versnellen is dus niet mogelijk.
Je kunt jouw bestelling alleen annuleren als je nog niet hebt betaald. Check eerst even de status van je bestelling op MySurprise. Staat deze op 'In productie' of 'Verzonden' dan is je bestelling al gemaakt en kun je deze niet meer annuleren. Geef je annulering altijd even telefonisch aan ons door, zodat wij de productiestatus meteen voor je kunnen aanpassen.

Verzending & bezorging

Bpost brengt onze pakketten op maandag tot en met vrijdag bij je langs. Trunkrs verzorgt de avondlevering op maandag tot en met vrijdag.
In de bevestiging van de verzending van jouw cadeau kun je terugvinden of je cadeau door de brievenbus past.
Check altijd eerst of je cadeau al door ons verzonden is. Als dat het geval is en de track en trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.
Zodra we je cadeau hebben verstuurd, ontvang je een bevestiging per mail. Je kunt ook in je MySurprise account de status van je bestelling terug zien.
Voor de meeste cadeaus met een bezorgadres in Belgie geldt, binnen 1-2 dagen bezorgd. Als je zeker wilt weten wanneer je jouw cadeau kunt verwachten, klik je op het cadeau van jouw keuze. Op de productpagina vind je de levertijd direct onder de prijs.

MySurprise

Wat enorm jammer dat je jouw MySurprise-account wilt verwijderen. Zou je ons dit per e-mail willen doorgeven? Dan gaan wij meteen aan de slag met je verzoek. Mocht je ooit van gedachten veranderen, dan ben je natuurlijk altijd weer van harte welkom!
Wat jammer dat je geen mails meer wilt ontvangen. Zou je ons dit per e-mail door willen geven? Wij zorgen er dan voor dat je geen mails meer van ons ontvangt. Mocht je ooit van gedachten veranderen, dan ben je vanzelfsprekend altijd weer van harte welkom!
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via MySurprise door te klikken op de knop ‘wachtwoord vergeten’, vul daar je e-mailadres in en je ontvangt een link om je wachtwoord te resetten.
De opgeslagen gegevens kunnen altijd gewijzigd worden. Hiervoor moet je wel eerst even inloggen. Als de gegevens gewijzigd zijn, wordt gevraagd om een bevestiging ter controle. Wanneer je de gewijzigde gegevens hebt bevestigd, zullen deze in de toekomst automatisch gekoppeld worden aan nieuwe bestellingen.
MySurprise is de persoonlijke accountservice van YourSurprise. Je kunt een account aanmaken door je te registreren via MySurprise. Daarna krijg je binnen een paar minuten een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Zodra dat is gedaan, kan jij makkelijk inloggen met jouw aangemaakte wachtwoord bij MySurprise. Met dit account kun je 24 uur per dag je bestellingen op de voet volgen en je gegevens bijwerken. Alle gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op de beveiligde server van YourSurprise. Hierbij houdt YourSurprise zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). Ook in het mogelijk om je te registreren en inloggen met Facebook of Google.

Service & contact

Wij zijn blij met jou als klant en willen dat je zeker weet dat jouw persoonsgegevens bij ons in goede handen zijn. We gaan zeer zorgvuldig om met deze gevoelige informatie en willen hier zo transparant mogelijk in zijn. Alle gegevens die je bij ons achterlaat, slaan we via een veilige SSL-verbinding op in onze beveiligde database. Dit betekent dat slechts een aantal vertrouwenspersonen toegang heeft tot deze gegevens. Wie dus niets met jouw gegevens te maken heeft, kan hier ook niet bij. We beloven je plechtig dat we de informatie alleen intern gebruiken en dat er zonder jouw toestemming of andere wettelijke grondslag niets wordt doorgespeeld aan derden voor commerciële of andere doeleinden.
Dat kan gebeuren! Wij passen het graag voor je aan, neem contact op met onze klantenservice.
Wij behandelen jouw foto’s als persoonlijke gegevens. Dit betekent dat we je foto’s behandelen zoals we dit ook met onze eigen foto’s zouden doen. We gebruik ze alleen voor het maken van je cadeau en delen je foto's nooit met andere partijen. Je foto’s bewaren wij natuurlijk zodat we jouw cadeau kunnen maken. We bewaren je foto’s tot maximaal 24 maanden na je bestelling. Dit doen we zodat we je cadeau opnieuw kunnen maken als er iets misgaat of natuurlijk wanneer jezelf zo blij bent met een cadeau dat je het nog een keer wilt laten maken. Als je een foto uploadt maar niet bestelt dan verwijderen wij jouw foto na maximaal 30 dagen. Als je wilt dat we jouw foto’s eerder verwijderen dan kan dat natuurlijk, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hulp nodig bij het vinden van een cadeau of een vraag over ons assortiment? Je kunt ons bellen of een WhatsApp berichtje sturen via +32 3 808 03 07. Een e-mail kun je sturen naar: klantenservice@yoursurprise.be. Je kunt via onze website ook direct met ons chatten of stel jouw vraag via facebook. Waar wacht je nog op? Wij staan voor je klaar!
Wat vervelend dat de track en trace code van jouw pakket aangeeft dat het retour is gestuurd naar ons. Wil je contact met ons opnemen? We kijken dan samen naar een oplossing om het cadeau alsnog zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.
KLANTENDIENST

Stuur een bericht

Onze klantenservice is bereikbaar op:
Maandag - Donderdag: 8:30 - 22:00 uur
Vrijdag - Zondag: 8:30 - 17:00 uur