Help

Bestellen

Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?
Je kunt de bevestigingsmail binnen 5 minuten in jouw mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Check dan eerst even de 'Ongewenste mail', misschien dat je hem daar kunt vinden.

Foutje gemaakt? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het voor je aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan ook direct even contact met ons op.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?
Deze informatie wordt niet met het cadeau meegeleverd, dus de ontvanger ziet alleen jouw waanzinnige verrassing! Zodra je cadeau is verstuurd, kan je de factuur downloaden via MySurprise op onze website. Wil je wel laten weten dat jij het cadeau hebt gestuurd? Kies dan voor het vrolijke gratis cadeaukaartje in de winkelmand.

Hoe snel kan mijn gepersonaliseerde cadeau verstuurd worden?
Voor de meeste cadeaus met een Belgisch afleveradres geldt: voor 16:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Als je zeker wilt weten wanneer je jouw cadeau kunt verwachten, bekijk je gewoon even de productpagina. Als je op het cadeau klikt, dan zie je rechts daarvan de prijs staan en daaronder wordt aangegeven wanneer het wordt geleverd.

Kan de levertijd van mijn cadeau versneld worden?
Wij zorgen ervoor dat jij jouw cadeau zo snel mogelijk in huis hebt. Vandaar onze vandaag besteld, morgen in huis service!

Hoe weet de ontvanger wie het cadeau gegeven heeft?
Je kunt altijd jouw eigen naam of tekst toevoegen aan jouw cadeau. Wil je op een andere manier laten weten dat het cadeau van jou afkomstig is? Kies dan voor het gratis cadeaukaartje in de winkelmand. Wanneer je geen van deze opties kiest wordt jouw cadeau "anoniem" verstuurd, superleuk op Valentijnsdag!

Wat is het gratis cadeaukaartje?
Het cadeaukaartje is de ultieme manier om de ontvanger van jouw cadeau te laten weten dat jij hem of haar hebt verrast. Het kaartje heeft een vrolijke print en is helemaal gratis, van ons voor jou!

Kan ik speciale tekens gebruiken?
Om (minder interessante) technische redenen is het niet mogelijk om Cyrillische, Aziatische, Griekse of Arabische tekens te gebruiken in je ontwerp. Mochten de door jou gebruikte tekens er gek uitzien in het eindresultaat, neem dan direct na je bestellen even contact op met de klantenservice. Als oplossing zou je de buitenlandse tekst ook kunnen verwerken in een afbeelding. Een afbeelding kan namelijk wel allerlei tekens en teksten bevatten!

Kan ik mijn cadeau naar het buitenland versturen?
Natuurlijk! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen voor een ander afleveradres. Wil je vooraf weten wat de levertijd en verzendkosten zijn naar het buitenland? Klik dan op de verzendkosten die onder de prijs zijn aangegeven op de productpagina. Je kunt dan precies zien hoe snel het cadeau bij de ontvanger is en wat de verzendkosten zijn.

Is mijn cadeau op voorraad?
De cadeaus op de website zijn altijd op voorraad, tenzij anders staat aangegeven op de productpagina. Wil je grote aantallen bestellen? Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling per telefoon 0111-712466 voor een sneakpeek van de actuele voorraad.

Kan ik in de zomer chocolade bestellen?
Wij versturen onze chocoladecadeaus het hele jaar door. Bij een temperatuur boven de 20 graden kunnen wij de kwaliteit van de chocolade alleen niet waarborgen. Jouw chocolade wordt dan op eigen risico verstuurd.

Zie ik het witte vlak achter mijn ontwerp in de editor bij textiel ook op het cadeau zelf?
Wanneer je een wit vlak rondom jouw foto of afbeelding ziet, heb je waarschijnlijk een JPG bestand gebruikt. Wanneer je kiest voor een PNG bestand met een transparante achtergrond wordt jouw ontwerp netjes uitgesneden. Raak je nu helemaal in paniek? Stuur ons dan een mailtje met jouw bestand en voor welk cadeau het bedoeld is. Wij passen het dan voor je aan.

Wat is de pasvorm van het textiel?
Iedereen is uniek! Om er zeker van te zijn dat je de juiste maat kiest, staat op de productpagina een handige maattabel. Deze kun je vinden bij de specificaties van het cadeau.

Kan ik tekst en een foto combineren en eventueel extra tekst toevoegen?
Wij willen je graag helpen jouw cadeau zo leuk mogelijk te maken. Daarom kun je bijna bij alle cadeaus kiezen om een foto én tekst toe te voegen.
Wanneer je geen foto of zowel foto als tekst kunt toevoegen in de editor, is dit in de meeste gevallen technisch niet mogelijk voor dat cadeau. Denk hierbij aan gegraveerde cadeaus van hout of glas.

Hoe weet ik of mijn foto van goede kwaliteit is?
Wij willen natuurlijk dat jij helemaal tevreden bent met jouw cadeau. Daarom is het belangrijk dat je foto's van goede kwaliteit zijn. Wanneer dit niet het geval is krijg je vanzelf een melding tijdens het personaliseren. Twijfel je? Stuur dan een mailtje naar de klantenservice met jouw foto en dan checken wij of deze geschikt is.

Betalen

Zijn er speciale kortingsacties?
Via onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze speciale acties! Ontvang je deze nog niet? Meld je dan direct aan via http://www.yoursurprise.nl/kortingscode en ontvang 10% korting op jouw eerste bestelling.

Wat zijn de betaalgegevens van YourSurprise?
Onze bankgegevens zijn:
KBC Bank te Antwerpen
SWIFT / BIC code: KREDBEBB
IBAN Nr.: BE51 7330 3077 1662

Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Kies voor een van de volgende betaalmethodes om jouw cadeau zo snel mogelijk te ontvangen:

Status bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?
Benieuwd naar de status van jouw bestelling? Deze kun je eenvoudig checken door in te loggen op MySurprise. De verschillende statussen betekenen het volgende:

  • Niet betaald: wij hebben de betaling van je bestelling nog niet ontvangen.
  • In productie: we zijn op dit moment bezig jouw unieke cadeau te maken.
  • Geannuleerd: je bestelling is geannuleerd en zal dus niet gemaakt en verstuurd worden.
  • Verzonden: houd de post in de gaten, je cadeau is onderweg!

Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?
Als je bestelling op de status ‘Niet betaald’ staat, kun je zowel jouw ontwerp als de adresgegevens nog aanpassen. Je kunt de status terugvinden door in te loggen op MySurprise en naar je lopende bestellingen te gaan. Als je jouw wijzigingen ook nog even telefonisch aan ons doorgeeft, kijken wij nog een keer extra of het is gelukt.

Is jouw ontwerp al perfect en wil je alleen een adreswijziging doorgeven? Dit kan als jouw bestelling op 'Niet betaald' of 'In productie' staat. Check dus even goed de status van je bestelling en neem na de wijziging contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Je kunt jouw bestelling alleen annuleren als je nog niet hebt betaald. Check eerst even de status van je bestelling op MySurprise. Staat deze op 'In productie' of 'Verzonden' dan is je bestelling al gemaakt en kun je deze niet meer annuleren. Geef je annulering altijd even telefonisch aan ons door, zodat wij de productiestatus meteen voor je kunnen aanpassen.

Wat betekent de e-mail ‘wat zonde... jouw cadeau is gemaakt om te geven’?
Je krijgt deze mail van ons wanneer een cadeautje in de winkelmand blijft en je de bestelling niet hebt afgerond. We helpen je hiermee herinneren jouw prachtige cadeau te bestellen. Via de link in de e-mail kun je dit cadeau alsnog heel eenvoudig bestellen. Wil je dit niet? Dan kun je jouw cadeau verwijderen uit de winkelmand en ontvang je hier geen bericht meer van.

Verzending & bezorging

Hoe wordt mijn cadeau verstuurd?
Wij verzenden onze brievenbuscadeaus en pakketpost via DHL en Bpost. Per mail wordt aangegeven welke verzendwijze jouw cadeau heeft en ontvang je de bijbehorende 'track & trace' code.
Is jouw cadeau pakketpost? Dan dient er altijd iemand thuis te zijn om het pakket aan te nemen. Mocht je niet thuis zijn probeert Bpost het altijd even bij de buren of ze brengen het bij het dichtstbijzijnde postpunt. Je ontvangt in beide gevallen een briefje in de brievenbus. Is jouw cadeau brievenbuspost? Dan hoef je niet thuis te zijn om het te ontvangen.

Is het mogelijk om het cadeau dezelfde dag te laten bezorgen?
Dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn pakketje volgen?
Zodra je cadeau wordt verzonden ontvang je per mail de bevestiging van de verzending met daarin de track & trace code. Vanaf 21:00 uur kun je met deze code zien hoe laat jouw bestelling de volgende dag wordt geleverd.

Kan ik kiezen voor een andere afleverdatum en/of adres?
Je kunt de meeste cadeaus laten bezorgen op een datum en/of adres naar keuze. Dit doe je in de tweede stap van de winkelmand onder het kopje 'Bezorging'.

Wat gebeurt er met mijn cadeau op als ik niet thuis ben?
Heb jij een brievenbuscadeau besteld? Dan hoef je niet thuis te zijn en levert de postbode het cadeau door de brievenbus.
Wanneer jouw cadeau valt onder pakketpost en je bent niet thuis tijdens het bezorgmoment, dan brengt Bpost het bij het dichtstbijzijnde postkantoor waar je het de volgende werkdag kunt ophalen.

Tot hoe laat kan mijn cadeau geleverd worden?
Jouw pakket wordt geleverd tussen 8:00 en 18:00 uur. Specifieke informatie kun je inzien met de track & trace code. Hier zie je ook of de post misschien wat vertraging heeft opgelopen.

Kan ik mijn cadeau in het buitenland laten leveren?
Natuurlijk! Verras vrienden of familie in het buitenland door bij stap 2 in de winkelmand te kiezen voor een ander afleveradres. Op de productpagina zelf kun je al bekijken wat dit betekent voor de verzendkosten en levertijd van jouw cadeau.

Service & contact

Mijn cadeau is niet zoals ik gehoopt had, wat moet ik doen?
Super jammer dat we je niet hebben kunnen verrassen met jouw cadeau. Omdat wij hier net zo van balen als jij willen we dit graag voor je oplossen. Neem daarom gelijk even contact op met de klantenservice via mail, telefoon of chat. Dan gaan we direct op zoek naar een passende oplossing.

Kan ik mijn ontvangen cadeau nog een keer bestellen?
Ben je zo blij met je cadeau dat je het nog een keer wilt bestellen? Dat kan! Binnen 6 maanden kun je dezelfde bestelling nog eens laten maken zonder dit via de website te personaliseren. Als je ons het ordernummer van je vorige bestelling geeft via mail, telefoon of chat, regelen wij de rest. Je ontvangt per mail een nieuwe bevestiging met een betaaloptie.

Kan ik het geleverde cadeau retourneren?
Omdat jouw cadeau speciaal voor jou is gemaakt, is het niet mogelijk het te retourneren. Ben je toch niet tevreden met het cadeau? Neem dan even contact op met de klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

MySurprise

Wat is MySurprise?
MySurprise is de persoonlijke accountservice van YourSurprise. De eerste keer dat je een bestelling plaatst worden je persoonlijke gegevens gevraagd. Deze gegevens slaan we veilig op in een persoonlijk account. Wanneer je de volgende keer bestelt en inlogt, hoeven deze gegevens niet opnieuw ingevuld te worden maar staan ze direct klaar.
Met dit account kun je 24 uur per dag je bestellingen op de voet volgen en je gegevens bijwerken.
Alle gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op de beveiligde server van YourSurprise. Hierbij houdt YourSurprise zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).

Hoe log ik in bij MySurprise?
Direct na het plaatsen van je eerste bestelling ontvang je een e-mail met daarin een wachtwoord waarmee je kunt inloggen op MySurprise. Inloggen op het account doe je door te klikken op het icoontje ‘MySurprise’, rechtsboven op de pagina. Vervolgens kun je jouw gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Eenmaal in het MySurprise account kunnen alle gegevens bekeken en gewijzigd worden.

Ik ben mijn wachtwoord van MySurprise vergeten, wat nu?
Je vindt jouw wachtwoord van MySurprise in de e-mail nadat je de eerste keer bij ons besteld. Heb je deze per ongeluk verwijderd? Geen probleem. Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via MySurprise door te klikken op de knop ‘wachtwoord vergeten’, vul daar je e-mailadres in en je ontvangt een link om je wachtwoord te resetten.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
De opgeslagen gegevens kunnen altijd gewijzigd worden. Hiervoor moet je wel eerst even inloggen. Als de gegevens gewijzigd zijn, wordt gevraagd om een bevestiging ter controle. Wanneer je de gewijzigde gegevens hebt bevestigd, zullen deze in de toekomst automatisch gekoppeld worden aan nieuwe bestellingen.