Help

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden
Klik hier om naar de Algemene Voorwaarden te gaan.
Klik hier om naar de Privacy Statement te gaan.
Klik hier om meer over YourSurprise's maatschappelijk betrokkenheid te lezen.

Bestellen

Kan ik ook een specifieke afleverdatum kiezen?
Helaas is het met verzending naar België niet mogelijk om een specifieke afleverdatum te kiezen. Dit komt omdat de levertijd naar België variabel is, waardoor wij niet kunnen garanderen dat het cadeau op een specifieke dag bij de klant is.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?
Als u een kortingscode van ons heeft ontvangen, dan kunt u deze in de eerste stap van de winkelmand invoeren. In de winkelmand ziet u onder uw bestelde cadeaus de knop “+Cadeaucode?”. Als u hier op klikt komt er een balkje tevoorschijn waar u de kortingscode kunt invoeren. Als u daarna op de knop “Activeer” klikt, dan zal de korting direct verrekend worden.

Weet de ontvanger van wie het cadeau afkomstig is?
Wij versturen onze cadeaus altijd “anoniem” naar de ontvanger. Als u dus zelf uw naam niet op het cadeau zet, zal de ontvanger niet weten van wie het afkomstig is. Wilt u graag dat de ontvanger weet dat u het cadeau gestuurd heeft? Dan kunt u een leuk gratis cadeaukaartje bij uw cadeau toevoegen waar u een boodschap en uw naam op kunt vermelden.

Wanneer betaal ik geen verzendkosten?
U betaalt bij ons geen verzendkosten als uw bestelling aan de volgende voorwaarden voldoet:
- het totale bestelbedrag is meer dan €50,00
- de verzending is naar één adres binnen België

Wanneer u een bestelling plaatst met cadeaus met verschillende levertijden of waarbij de bestelling wordt afgehandeld door verschillende leveranciers, dan zal uw bestelling in meer dan 1 keer naar u toe worden verzonden. Hiervoor worden uiteraard slechts 1 keer verzendkosten in rekening gebracht.

Waar kan ik de levertijd van het cadeau vinden?
Bij elk cadeau op onze site wordt de levertijd vermeld. U kunt dit vinden onder de algemene informatie van het desbetreffende cadeau. Deze levertijd geldt voor levering binnen België. Voor de levertijd van verzending naar andere landen kunt u klikken op de link “Extra informatie levertijd en verzendkosten buitenland” die onder de levertijd van België vermeld staat.

Wat houdt het cadeaukaartje in?
De cadeaukaart is een gratis service van YourSurprise wat u bij de meeste van onze cadeaus in kunt vullen. Op deze cadeaukaart kunt u bijvoorbeeld een boodschap voor de ontvanger achterlaten of vermelden van wie het cadeau afkomstig is. U kunt deze cadeaukaart invullen in de winkelmand.

Hoe kunnen er leuke cadeaus besteld worden via onze website?
Zoek een leuk cadeau uit op de site en volg de aangegeven stappen om het cadeau te bestellen. Met behulp van deze stappen kan een uniek cadeau samengesteld worden, geheel naar wens. Wanneer alle stappen doorlopen zijn komt het unieke cadeau vanzelf in de winkelmand terecht. Als u al uw gegevens, de aflevergegevens en de betaalmethode heeft ingevuld, kunt u uw bestelling afronden en wordt er direct een bevestigingsmail gestuurd naar het e-mail adres dat u ingevoerd heeft.

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, wanneer ontvang ik deze?
Normaal gesproken ontvangt u binnen 1-10 minuten na het plaatsen van de bestelling een bevestigingsmail van ons via het door u opgegeven emailadres. Mocht het zo zijn dat u deze niet heeft ontvangen, dan kan het zijn dat deze in uw ongewenste mail terecht is gekomen. Als u in uw mail klikt op het mapje genaamd: ongewenst, spam of junkmail dan kunt u kijken of onze bevestigingsmail hier terecht is gekomen. Mocht het zo zijn dat onze bevestigingsmail hier ook niet tussen staat, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Is de status van uw bestelling nog onverwerkt of niet betaald, dan is het waarschijnlijk nog mogelijk uw bestelling te annuleren. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Het telefoonnummer is +32 (0) 38080307.

Wat betekent de e-mail “bestelling alsnog voltooien”?
Als u uw bestelling niet geheel afrondt waardoor er een cadeau in uw winkelmand blijft staan, dan krijgt u deze e-mail van ons. U kunt er dan voor kiezen om deze bestelling af te ronden via de link in de e-mail. Mocht u de bestelling niet meer willen afronden, dan kunt u het cadeau gemakkelijk uit de winkelmand verwijderen en zult u hier geen bericht meer over ontvangen. U zult dit wel moeten doen vanaf de computer waar op u het cadeau in de winkelmand geplaatst heeft. Vanaf een andere computer is dit helaas niet mogelijk.

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?
U kunt bij ons op verschillende manieren de betaling van uw bestelling voldoen. Voor een snelle levering kiest u voor een directe betaalmethode, te weten: Creditcard, Paypal of BanContact/Mistercash. Bij de betaalmethode overboeking duurt de verwerking van de betaling gemiddeld 2 tot 3 werkdagen.

Bankgegevens
KBC Bank te Antwerpen
SWIFT / BIC code: KREDBEBB
IBAN Nr.: BE51 7330 3077 1662

Mochten er nog vragen zijn over de betaalmogelijkheden van YourSurprise, of zijn er nog andere vragen, dan staat op de contactpagina hoe wij te bereiken zijn.

Wordt er een factuur meegestuurd met mijn bestelling?
Wij versturen de factuur van uw bestelling niet mee met het cadeau, dit omdat onze cadeaus vaak direct naar de ontvanger gestuurd worden. Wilt u toch graag een factuur van uw bestelling, dan kunt u deze printen via uw MySurprise account. Als u voor de betaalmethode overboeking of op rekening heeft gekozen wordt deze automatisch meegestuurd met de bevestigingsmail.

Cadeauinformatie

Wassen van textiel
De fotocadeaus textiel zijn met zorg gemaakt met de best mogelijke kwaliteit. Behandel dit product met zorg volgens onderstaande richtlijnen en de producten blijven gegarandeerd lang goed.

In de categorie fotocadeaus textiel zijn de volgende twee soorten textiel te onderscheiden:
- Wit textiel c.q. witte was
- Gekleurd textiel c.q. bonte was

Witte was met opdruk dient op de volgende manier behandeld te worden:
- Wassen op 40°C fijne was / wolwas programma
- Niet in de droger en niet chemisch reinigen
- Geen bleekwasmiddel gebruiken (bonte was)
- Na het wassen over de afbeelding heen strijken om de kleur weer op te laten leven (hoeft niet binnenste buiten)

Gekleurde / Bonte was met opdruk dient op de volgende manier behandeld te worden:
- Wassen op 40°C fijne was / wolwas programma
- Niet in de droger en niet chemisch reinigen
- Geen bleekwasmiddel gebruiken (bonte was)
- Niet over de afbeelding heen strijken (binnenste buiten strijken)

Mysurprise

Wat is MySurprise?
MySurprise is de persoonlijke accountservice van YourSurprise. De eerste keer dat er een bestelling geplaatst wordt bij YourSurprise worden er een aantal gegevens gevraagd. De gevraagde gegevens (e-mailadres, naam en adresgegevens) worden hierbij veilig opgeslagen in een persoonlijk account. Wanneer er een volgende keer besteld wordt bij YourSurprise, hoeven deze gegevens niet opnieuw ingevuld te worden maar staan ze direct klaar.

Met dit account kan 24 uur per dag de status van de bestelling, de klantcontacten en de bestel- en betalingsgeschiedenis bekeken worden.

Alle gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op de beveiligde server van YourSurprise. Hierbij houdt YourSurprise zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).

Inloggen
Na het plaatsen van een bestelling bij YourSurprise kan op elk gewenst moment ingelogd worden op MySurprise.

Inloggen op het account kan door te klikken op het icoontje van "Inloggen", dit is te vinden rechtsboven in de pagina. Vervolgens wordt er een nieuwe pagina geopend waar een gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld dienen te worden. Dit wachtwoord wordt na het plaatsen van een bestelling toegestuurd via de e-mail. Deze e-mail dient goed bewaard te worden, zodat het wachtwoord altijd terug te vinden is. Tevens kunt u altijd het wachtwoord veranderen of een nieuw wachtwoord aanvragen.

Na het invullen van de gebruikersnaam en het wachtwoord wordt het loginproces vervolgd. Eenmaal in het MySurprise account kunnen alle gegevens bekeken en beheerd worden. Tevens kan de status van iedere bestelling bekeken worden. Zowel met betrekking tot de productie, de betaling als het verzenden van de bestelling.

Wijzigen van gegevens
De opgeslagen gegevens kunnen ten alle tijde gewijzigd worden. Hiervoor dient echter wel eerst ingelogd te worden op het MySurprise account. Als de gegevens gewijzigd zijn, wordt gevraagd om een bevestiging ter controle. Wanneer de gewijzigde gegevens bevestigd worden, zullen deze in de toekomst automatisch gekoppeld worden aan nieuwe bestellingen.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?
U kunt dit doen in MySurprise, onder het kopje “gegevens” kunt u bij uw persoonlijke gegevens uw account verwijderen. U kunt het vakje achter “Verwijder account” aanvinken en op de groene “opslaan” knop klikken. Uw account zal dan helemaal verwijderd worden zodat u verder geen berichten meer zult ontvangen van ons.

Status van bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?
De status van uw bestelling kunt u bekijken door in te loggen. Hieronder vindt u de betekenis van de verschillende statussen:
Onverwerkt – uw bestelling is goed ontvangen en kan ieder moment in productie genomen worden.
In productie – uw bestelling zit nu in het productieproces.
Geproduceerd – uw bestelling is gemaakt en klaar voor verzending.
Verzonden – uw bestelling is onderweg.
On hold – uw bestelling staat in de wacht. Onze productieafdeling zal proberen deze zo snel mogelijk in productie te nemen. Mochten wij nog vragen hebben of gegevens missen, dan zullen wij contact met u opnemen.
On hold betaling – wij hebben de betaling van uw bestelling nog niet binnen gekregen.
Gereed voor verzending – uw bestelling is gemaakt en klaar om verzonden te worden.
Wacht op spraak – uw bestelling zal geproduceerd worden zodra wij de spraak van u hebben doorgekregen.
Wacht op opmaak – u heeft gekozen voor “later personaliseren”. U kunt via de link die u via de mail van ons ontvangen heeft de opmaak voor uw cadeau doorgeven.
Ook kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice voor de status van uw bestelling.

Hoe kan ik nog een aanpassing doorvoeren in mijn bestelling?
Is de status van uw bestelling nog “onverwerkt” of “niet betaald”, dan is het waarschijnlijk nog mogelijk om een aanpassing door te voeren. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Mochten wij telefonisch niet bereikbaar zijn, dan kunt u uw bestelling via MySurprise in de wacht zetten, zodat uw bestelling nog niet gemaakt zal worden. Let op: dit kan alleen bij de productiestatus “On-hold”, “On-hold betaling”, “Onverwerkt”, “Wacht op opmaak” en “wacht op spraak”. Dit kunt u doen door in MySurprise naar “bestelstatus” te gaan. Daar klikt u bij de juiste order op “meer>”. U zet dan een vinkje voor “Ik heb een aanpassing (uw order wordt niet geproduceerd)”. In het veld onder deze link kunt u de aanpassing doorgeven. Wij kunnen dan zien wat u aangepast wilt hebben. Mocht u een nieuwe foto willen gebruiken voor uw bestelling, dan kunt u deze nog via de e-mail doorsturen aan ons.

Kan ik mijn cadeau terugsturen als ik niet tevreden ben?
Helaas is het niet mogelijk uw cadeau terug te sturen, omdat het om gepersonaliseerde cadeaus gaat. Als uw cadeau echter niet geleverd wordt zoals u besteld heeft, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken via e-mail, chat en telefoon.

Bezorgen

Wanneer kan ik mijn cadeau in huis verwachten?
U kunt de verwachte afleverdatum van uw cadeau terugvinden in de bevestigingsmail van uw bestelling die u via de mail heeft ontvangen. Ook kunt u dit terugvinden door in te loggen op de website. Tevens kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn pakketje volgen?
In de bevestigingsmail van de bestelling kunt u terugvinden of uw cadeau via brievenbuspost of pakketpost geleverd zal worden. Wordt uw cadeau via brievenbuspost verstuurd, dan is deze helaas niet te volgen en zal worden afgeleverd door de postbode in de brievenbus. Indien uw cadeau via pakketpost wordt verstuurd, kunt u de track & trace code van uw bestelling terugvinden in de verzendmail of door in te loggen.

Kan ik het cadeau ook op een ander adres laten bezorgen?
U kunt al onze cadeaus laten bezorgen op een adres naar keuze. Dit kan gedaan worden in de tweede stap van de winkelmand bij het bestellen: Klantgegevens invoeren. Het is ook mogelijk om daarvoor een ander land van aflevering te kiezen.

Wat gebeurt er met mijn cadeau als ik niet thuis ben?
Als uw cadeau via brievenbuspost is verzonden, is het geen probleem als u niet thuis bent. De postbode zal het cadeau dan gewoon via de brievenbus bij u afleveren. Is uw cadeau via pakketpost verzonden, dan zal er gekeken worden of het cadeau bij de buren afgeleverd kan worden. Is dit niet mogelijk, dan zal het cadeau de volgende werkdag nogmaals bij u worden aangeboden. In beide gevallen zult u hierover bericht ontvangen middels een briefje in de brievenbus.

Wordt er een factuur meegestuurd met mijn bestelling?
Wij versturen de factuur van uw bestelling niet mee met het cadeau, dit omdat onze cadeaus vaak direct naar de ontvanger gestuurd worden. Wilt u toch graag een factuur van uw bestelling, dan kunt u deze printen via uw MySurprise account. Als u voor de betaalmethode overboeking of op rekening heeft gekozen wordt deze automatisch meegestuurd met de bevestigingsmail.

Prijzen, verzendkosten en levertijd
Zodra YourSurprise uw betaling ontvangen heeft, wordt uw bestelling zo snel mogelijk geproduceerd en verzonden. De exacte prijzen, verzendkosten en levertijd vind je op de productpagina en in de winkelmand.

Verzenden
YourSurprise verzendt haar producten via betrouwbare, professionele verzendpartners. Via e-mail wordt u op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.

Mochten er nog vragen zijn over de bezorgmogelijkheden van YourSurprise, of zijn er nog andere vragen, dan staat op de contactpagina hoe wij te bereiken zijn.