Bestellen
Wat is de levertijd van mijn cadeau?
Voor de meeste cadeaus met een bezorgadres in Nederland geldt, binnen 1-2 dagen bezorgd. Als je zeker wilt weten wanneer je jouw cadeau kunt verwachten, klik je op het cadeau van jouw keuze. Op de productpagina vind je de levertijd direct onder de prijs.
Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?
Jazeker! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je cadeau direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder factuur en eventueel met jouw persoonlijke tekst op het gratis cadeaukaartje.
Kan ik zelf een afleverdatum kiezen?
Op het moment is het niet mogelijk om een gewenste leverdatum te kiezen.
Is het mogelijk om het cadeau dezelfde dag te laten bezorgen?
Dit is helaas niet mogelijk.
Het cadeau dat ik wil bestellen staat op uitverkocht, wanneer komt het terug?
We proberen uitverkochte cadeaus zo snel mogelijk weer beschikbaar te hebben. Zodra bekend is wanneer dit is, passen we dit direct aan op de website. Houdt de site dus in de gaten om op de hoogte te blijven.
Is mijn cadeau op voorraad?
De cadeaus op de website zijn altijd op voorraad, tenzij anders staat aangegeven op de productpagina. Wil je grote aantallen bestellen? Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling per telefoon 0111-712466 voor een sneakpeek van de actuele voorraad.
Kan ik mijn cadeau naar het buitenland versturen?
Natuurlijk! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen voor een ander afleveradres. Wil je vooraf weten wat de levertijd en verzendkosten zijn naar het buitenland? Klik dan op de verzendkosten die onder de prijs zijn aangegeven op de productpagina. Je kunt dan precies zien hoe snel het cadeau bij de ontvanger is en wat de verzendkosten zijn.
Kan ik meerdere cadeau's in één bestelling doen?
Je kunt al je cadeaus in één bestelling plaatsen. Zodra je het eerste cadeau in de winkelmand hebt staan, klik je op 'verder winkelen'. Nu kan je de rest van je cadeaus toevoegen en vervolgens de bestelling afronden.
Kan ik cadeau's uit mijn winkelmandje naar verschillende adressen sturen?
Per bestelling kun je één afleveradres doorgeven. Wil je de cadeaus naar verschillende adressen sturen? Dan plaats je elke bestelling apart.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Past jouw cadeau door de brievenbus? Dan betaal je € 4,95 verzendkosten. Bij pakketpost zijn de verzendkosten € 5,95. Dit zijn de prijzen voor bestellingen met een Belgisch afleveradres. Op de productpagina kun je precies zien hoeveel verzendkosten bij jouw cadeau horen.
Kan mijn bestelling op een postbus adres geleverd worden?
Op een postbus adres kunnen we helaas niet bezorgen. Heb je een privé of werkadres? Daar komt de bezorger graag langs.
Wat zijn de afmetingen van het cadeau?
De cadeauspecificaties vind je onderaan de productpagina. Hier vind je onder andere de afmetingen, materiaal en alles wat je moet weten over het cadeau.
Hoe weet ik of mijn foto van goede kwaliteit is?
Wij willen natuurlijk dat jij helemaal tevreden bent met jouw cadeau. Daarom is het belangrijk dat je foto's van goede kwaliteit zijn. Wanneer dit niet het geval is krijg je vanzelf een melding tijdens het personaliseren. Twijfel je? Stuur dan een mailtje naar de klantenservice met jouw foto en dan checken wij of deze geschikt is.
Kan ik mijn bestelling tussentijds opslaan?
Je kunt je ontwerp delen in de editor waar je jouw bestelling opmaakt door te klikken op het ´deel icoontje´. De link kan je dan naar jezelf mailen, whatsappen of delen met iemand anders. Je kunt dan op een later moment verder gaan om jouw ontwerp af te maken. De wijzigingen die je aanbrengt in de gedeelde link worden niet opgeslagen in het originele ontwerp. Deze link blijft 30 dagen geldig.
Hoe verwijder ik een cadeau uit de winkelwagen?
In de winkelmand vind je onder het cadeau een knopje om het cadeau te verwijderen. Dit knopje ziet eruit als een prullenbak.
Kan ik speciale tekens gebruiken?
Om (minder interessante) technische redenen is het niet mogelijk om Cyrillische, Aziatische, Griekse of Arabische tekens te gebruiken in je ontwerp. Mochten de door jou gebruikte tekens er gek uitzien in het eindresultaat, neem dan direct na je bestellen even contact op met de klantenservice. Als oplossing zou je de buitenlandse tekst ook kunnen verwerken in een afbeelding. Een afbeelding kan namelijk wel allerlei tekens en teksten bevatten!
Kan ik mijn eigen ontwerp of logo laten graveren?
Een eigen ontwerp of logo graveren kan bij een bestelling vanaf 18 stuks. Wil je een persoonlijke offerte aanvragen of heb je een vraag? Je kunt terecht bij onze B2B collega's. Is 18 stuks net iets te veel, kies dan voor een bedrukt cadeau. Deze kunnen wij al maken vanaf één exemplaar.
Kan ik ieder cadeau uit een set apart personaliseren?
Bij een set cadeau kies je één ontwerp voor de gehele set. Verschillende ontwerpen per item kunnen wij helaas niet voor je maken.
Kan ik tekst en een foto combineren?
Wij willen je graag helpen jouw cadeau zo leuk mogelijk te maken. Daarom kun je bijna bij alle cadeaus kiezen om een foto én tekst toe te voegen.
Wanneer je geen foto of tekst kunt toevoegen in de editor, is dit in de meeste gevallen technisch niet mogelijk voor dat cadeau. Denk hierbij aan gegraveerde cadeaus van hout of glas.
Kan ik extra tekst toevoegen?
Je kunt bijna bij alle cadeaus extra tekst toevoegen. In de editor kun je kiezen voor 'extra tekst', hiermee voeg je extra tekstregels toe. Hierdoor kun je een langere tekst verdelen over meerdere tekstregels.
Wat voor type bestanden kan ik gebruiken?
Onze website accepteert JPG en PNG bestanden. Voor het mooiste resultaat raden wij een PNG met transparante achtergrond aan.
Wat is het gratis cadeaukaartje?
Het cadeaukaartje is de ultieme manier om de ontvanger van jouw cadeau te laten weten dat jij hem of haar hebt verrast. Het kaartje heeft een vrolijke print en is helemaal gratis, van ons voor jou!
Ik zie mijn ingevulde tekst niet terug in het boekje. Wordt dit wel gedrukt?
Dat klopt helemaal. Om (minder interessante) technische redenen kunnen wij nog niet bij alle boekjes jouw ingevulde tekst laten zien in het voorbeeld. Uiteraard drukken wij dit wel in het boekje. Zodra de bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail met daarin nog een overzicht van jouw ingevulde tekst. Klopt er iets niet? Neem dan zo snel mogelijk (telefonisch) contact met ons op.
Kan ik in de zomer chocolade bestellen?
Wij versturen onze chocoladecadeaus het hele jaar door. Bij een temperatuur boven de 20 graden kunnen wij de kwaliteit van de chocolade alleen niet waarborgen. Jouw chocolade wordt dan op eigen risico verstuurd.
Wat is de pasvorm van het textiel?
Iedereen is uniek! Om er zeker van te zijn dat je de juiste maat kiest, staat op de productpagina een handige maattabel. Deze kun je vinden bij de specificaties van het cadeau.
Zie ik het witte vlak achter mijn ontwerp in de editor bij textiel ook op het cadeau zelf?
Wanneer je een wit vlak rondom jouw foto of afbeelding ziet, heb je waarschijnlijk een JPG bestand gebruikt. Wanneer je kiest voor een PNG bestand met een transparante achtergrond wordt jouw ontwerp netjes uitgesneden. Raak je nu helemaal in paniek? Stuur ons dan een mailtje met jouw bestand en voor welk cadeau het bedoeld is. Wij passen het dan voor je aan.
Betalen
Kan de prijs van mijn cadeau veranderen?
De prijzen van onze cadeaus zijn afhankelijk van beschikbaarheid en populariteit en kunnen dus tussentijds veranderen.
Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Kies voor een van de volgende betaalmethodes om jouw cadeau zo snel mogelijk te ontvangen:
- Creditcard
- Bancontact
- Paypal
- Ideal
- Afterpay
Je betaling wordt dan direct verwerkt zodat we meteen met jouw cadeau aan de slag kunnen.
Het is ook mogelijk om via ‘Handmatige overboeking’ te betalen. Je betaling staat dan binnen 2-3 werkdagen op onze rekening. Wanneer we je betaling hebben verwerkt ontvang je van ons een bevestiging via de mail. Jouw cadeau wordt pas verstuurd nadat de betaling is verwerkt. Hou dus wel rekening met een iets langere levertijd.
Kan ik op rekening bestellen?
Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te bestellen. Je kunt wel achteraf betalen via de betaalmethode Afterpay.
Wil je een zakelijke bestelling doen en liever achteraf betalen? Tot €1.250,- kun je kiezen voor Afterpay, de betaaltermijn hierbij bedraagt 30 dagen. Wil je meer bestellen of kies je liever niet voor Afterpay? Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling per telefoon: 0111 - 71 24 66 of e-mail: of e-mail:
b2b@yoursurprise.nl.
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Je kunt jouw bestelling niet achteraf betalen. Je kunt wel kiezen voor een handmatige overboeking. Jouw cadeau wordt pas verstuurd nadat de betaling is verwerkt. Hou dus wel rekening met een iets langere levertijd.
Wat zijn de betaalgegevens van YourSurprise?
Onze bankgegevens zijn:
KBC Bank te Antwerpen
SWIFT / BIC code: RABONL2U
IBAN Nr.: NL36 RABO 0160 5957 11
Wat is jullie KvK- en BTW nummer?
Ons KvK nummer is 22057264 en ons BTW nummer is NL.820845437B01.
Zijn er speciale kortingsacties?
Via onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze speciale acties! Ontvang je deze nog niet? Meld je dan direct aan via
deze link en ontvang 20% korting op jouw eerste bestelling.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
De kortingscode kun je invullen in stap 3 van de winkelmand, voordat je een betaalmethode kiest. Vul jouw kortingscode in bij het vakje "Kortingscode" en klik vervolgens op het paarse pijltje ernaast. De prijs van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken, wel zo eerlijk.
Ik ben mijn kortingscode vergeten, kan dit nog verrekend worden?
Ben je de kortingscode vergeten tijdens het bestellen en heb je nog niet betaald? Neem dan direct telefonisch contact op en houdt het ordernummer en de code bij de hand.
Is de bestelling al wel betaald? Dan kunnen wij de kortingscode helaas niet meer toevoegen.
Hoe gebruik ik een kortingscode of cadeaubon?
Je kunt jouw kortingscode invoeren tijdens de derde en laatste stap in de winkelmand. Vul jouw kortingscode in bij het vakje "Kortingscode" en klik vervolgens op het paarse pijltje ernaast. De prijs van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken, wel zo eerlijk.
De YourSurprise cadeaubon verzilver je via deze link:
https://www.yoursurprise.be/cadeaubon-inwisselen. Vul jouw persoonlijke code in bij het vakje ‘Jouw Cadeaucode’. Klik daarna op ‘Inwisselen’ en ga op zoek naar jouw favoriete cadeau om te personaliseren. Het bedrag van de cadeaubon wordt direct verrekend in de winkelmand.
Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?
Deze informatie wordt niet met het cadeau meegeleverd, dus de ontvanger ziet alleen jouw waanzinnige verrassing! Zodra je cadeau is verstuurd, kan je de factuur downloaden via MySurprise op onze website. Wil je wel laten weten dat jij het cadeau hebt gestuurd? Kies dan voor het vrolijke gratis cadeaukaartje in de winkelmand.
Kan ik mijn factuur nog aanpassen?
Zolang je cadeau nog niet verstuurd is, kunnen we de factuur gegevens aanpassen. Zodra het cadeau verstuurd is, is dit niet meer mogelijk. Het snelste is om wijzigingen aan de factuur, telefonisch door te geven.
Status bestelling
Wat is de status van mijn bestelling?
Benieuwd naar de status van jouw bestelling? Deze kun je eenvoudig checken door in te loggen op MySurprise. De verschillende statussen betekenen het volgende:
- Niet betaald: wij hebben de betaling van je bestelling nog niet ontvangen.
- In productie: we zijn op dit moment bezig jouw unieke cadeau te maken.
- Geannuleerd: je bestelling is geannuleerd en zal dus niet gemaakt en verstuurd worden.
- Verzonden: houd de post in de gaten, je cadeau is onderweg!
Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?
Je kunt de bevestigingsmail binnen 5 minuten in jouw mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Check dan eerst even de 'ongewenste mail', misschien dat je hem daar kunt vinden.
Foutje gemaakt? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het voor je aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan ook direct even contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?
Als je bestelling op de status ‘Niet betaald’ staat, kun je zowel jouw ontwerp als de adresgegevens nog aanpassen. Je kunt de status terugvinden door in te loggen op MySurprise en naar je lopende bestellingen te gaan. Als je jouw wijzigingen ook nog even telefonisch aan ons doorgeeft, kijken wij nog een keer extra of het is gelukt.
Is jouw ontwerp al perfect en wil je alleen een adreswijziging doorgeven? Dit kan als jouw bestelling op 'Niet betaald' of 'In productie' staat. Check dus even goed de status van je bestelling en neem na de wijziging contact met ons op.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?
Zodra de bestelling is afgerond gaan we direct aan de slag om de snelle levertijd te halen. Het is daarom niet mogelijk om achteraf nog iets toe te voegen aan je bestelling.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Je kunt jouw bestelling alleen annuleren als je nog niet hebt betaald. Check eerst even de status van je bestelling op MySurprise. Staat deze op 'In productie' of 'Verzonden' dan is je bestelling al gemaakt en kun je deze niet meer annuleren. Geef je annulering altijd even telefonisch aan ons door, zodat wij de productiestatus meteen voor je kunnen aanpassen.
Waarom heeft mijn bestelling een langere levertijd?
Het kan zijn dat onze productieafdeling iets langer de tijd nodig heeft om je cadeau te maken. Deze tijd is nodig om je cadeau helemaal naar jouw wensen te maken, de levertijd versnellen is dus niet mogelijk.
Ik kan mijn ingevulde tekst niet terug zien in de bevestiging van mijn bestelling, klopt dit?
Bij de meeste cadeaus zie je de personalisatie terug op het voorbeeld. Helaas is dit bij sommige cadeaus nog niet mogelijk. Twijfel je over het voorbeeld, neem dan contact op met onze klantenservice.
Verzending & bezorging
Wat is de levertijd van mijn cadeau?
Voor de meeste cadeaus met een bezorgadres in Nederland geldt, binnen 1-2 dagen bezorgd. Als je zeker wilt weten wanneer je jouw cadeau kunt verwachten, klik je op het cadeau van jouw keuze. Op de productpagina vind je de levertijd direct onder de prijs.
Wanneer betaal ik geen verzendkosten?
Bij een bestelbedrag boven de € 50,00 betalen wij de verzendkosten, ideaal toch? Dit geldt voor één afleveradres in België en wanneer de complete bestelling op dezelfde dag wordt geleverd.
Wanneer je cadeaus bestelt met verschillende levertijden, ontvang je jouw bestelling in delen. Hiervoor hoef je maar één keer verzendkosten te betalen.
Hoe weet de ontvanger wie het cadeau gegeven heeft?
Je kunt altijd jouw eigen naam of tekst toevoegen aan jouw cadeau. Wil je op een andere manier laten weten dat het cadeau van jou afkomstig is? Kies dan voor het gratis cadeaukaartje in de winkelmand. Wanneer je geen van deze opties kiest wordt jouw cadeau "anoniem" verstuurd, superleuk op Valentijnsdag!
Hoe wordt mijn cadeau verstuurd?
Wij verzenden onze brievenbuscadeaus en pakketpost via DHL en Bpost. Per mail wordt aangegeven welke verzendwijze jouw cadeau heeft en ontvang je de bijbehorende 'track & trace' code.
Is jouw cadeau pakketpost? Dan dient er altijd iemand thuis te zijn om het pakket aan te nemen. Mocht je niet thuis zijn probeert Bpost het altijd even bij de buren of ze brengen het bij het dichtstbijzijnde postpunt. Je ontvangt in beide gevallen een briefje in de brievenbus. Is jouw cadeau brievenbuspost? Dan hoef je niet thuis te zijn om het te ontvangen.
Past mijn pakket door de brievenbus?
In de bevestiging van de verzending van jouw cadeau kun je terugvinden of je cadeau door de brievenbus past.
DHL brengt onze pakketten op maandag tot en met zaterdag bij je langs. Trunkrs verzorgt de avondlevering op maandag tot en met vrijdag.
Kan ik mijn pakketje volgen?
Zodra je cadeau wordt verzonden ontvang je per mail de bevestiging van de verzending met daarin de track & trace code. Vanaf 21:00 uur kun je met deze code zien hoe laat jouw bestelling de volgende dag wordt geleverd.
Is mijn bestelling al verzonden?
Zodra we je cadeau hebben verstuurd, ontvang je een bevestiging per mail. Je kunt ook in je MySurprise account de status van je bestelling terug zien.
De track&trace doet het niet, wat moet ik doen?
Check altijd eerst of je cadeau al door ons verzonden is. Als dat het geval is en de track en trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.
Tot hoe laat kan mijn cadeau geleverd worden?
Jouw pakket wordt geleverd tussen 8:00 en 18:00 uur. Specifieke informatie kun je inzien met de track & trace code. Hier zie je ook of de post misschien wat vertraging heeft opgelopen.
Wat gebeurt er met mijn cadeau op als ik niet thuis ben?
Heb jij een brievenbuscadeau besteld? Dan hoef je niet thuis te zijn en levert de postbode het cadeau door de brievenbus.
Wanneer jouw cadeau valt onder pakketpost en je bent niet thuis tijdens het bezorgmoment, dan brengt Bpost het bij het dichtstbijzijnde postkantoor waar je het de volgende werkdag kunt ophalen.
Service & contact
Mijn cadeau is beschadigd geleverd, help?
Oei, vervelend dat je cadeau niet ongeschonden bij je is aangekomen. Neem contact met onze klantenservice en wij zorgen zo snel mogelijk voor een nieuw cadeau.
Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?
Wat jammer dat je niet je hele bestelling in een keer hebt gehad. Grote bestellingen versturen we vaak in meerdere pakketten. Is dit bij jouw bestelling ook zo geweest, dan zie je in de verzendmail meerdere track en trace codes staan. Zo kun je controleren waar het andere deel van je bestelling is. Is jouw bestelling wel in één keer verzonden en mis je toch iets. Neem dan contact met ons op.
Mijn cadeau is niet zoals ik gehoopt had, wat moet ik doen?
Super jammer dat we je niet hebben kunnen verrassen met jouw cadeau. Omdat wij hier net zo van balen als jij willen we dit graag voor je oplossen. Neem daarom gelijk even contact op met de klantenservice via mail, telefoon of chat. Dan gaan we direct op zoek naar een passende oplossing.
Mijn cadeau is retour gestuurd, wat nu?
Wat vervelend dat de track en trace code van jouw pakket aangeeft dat het retour is gestuurd naar ons. Wil je contact met ons opnemen? We kijken dan samen naar een oplossing om het cadeau alsnog zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.
Kan ik het geleverde cadeau retourneren?
Omdat jouw cadeau speciaal voor jou is gemaakt, is het niet mogelijk het te retourneren. Ben je toch niet tevreden met het cadeau? Neem dan even contact op met de klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Hulp nodig bij het vinden van een cadeau of een vraag over ons assortiment? Je kunt ons bellen op 0111 712 465. Een e-mail kun je sturen naar: klantenservice@yoursurprise.nl. Je kunt via onze website ook direct met ons chatten of stel jouw vraag via twitter of facebook. Waar wacht je nog op? Wij staan voor je klaar!
Wat doen jullie met mijn foto's?
Wij behandelen jouw foto’s als persoonlijke gegevens. Dit betekent dat we je foto’s behandelen zoals we dit ook met onze eigen foto’s zouden doen. We gebruik ze alleen voor het maken van je cadeau en delen je foto's nooit met andere partijen.
Je foto’s bewaren wij natuurlijk zodat we jouw cadeau kunnen maken. We bewaren je foto’s tot maximaal 24 maanden na je bestelling. Dit doen we zodat we je cadeau opnieuw kunnen maken als er iets misgaat of natuurlijk wanneer jezelf zo blij bent met een cadeau dat je het nog een keer wilt laten maken. Als je een foto uploadt maar niet bestelt dan verwijderen wij jouw foto na maximaal 30 dagen. Als je wilt dat we jouw foto’s eerder verwijderen dan kan dat natuurlijk, neem dan contact op met onze klantenservice.
Zijn mijn persoonsgegevens bij jullie veilig?
Wij zijn blij met jou als klant en willen dat je zeker weet dat jouw persoonsgegevens bij ons in goede handen zijn. We gaan zeer zorgvuldig om met deze gevoelige informatie en willen hier zo transparant mogelijk in zijn. Alle gegevens die je bij ons achterlaat, slaan we via een veilige SSL-verbinding op in onze beveiligde database. Dit betekent dat slechts een aantal vertrouwenspersonen toegang heeft tot deze gegevens. Wie dus niets met jouw gegevens te maken heeft, kan hier ook niet bij. We beloven je plechtig dat we de informatie alleen intern gebruiken en dat er zonder jouw toestemming of andere wettelijke grondslag niets wordt doorgespeeld aan derden voor commerciële of andere doeleinden.
Ik heb een fout in mijn mailadres, hoe kan ik dat aanpassen?
Dat kan gebeuren! Wij passen het graag voor je aan, neem contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn ontvangen cadeau nog een keer bestellen?
Ben je zo blij met je cadeau dat je het nog een keer wilt bestellen? Dat kan! Binnen 6 maanden kun je dezelfde bestelling nog eens laten maken zonder dit via de website te personaliseren. Als je ons het ordernummer van je vorige bestelling geeft via mail, telefoon of chat, regelen wij de rest. Je ontvangt per mail een nieuwe bevestiging met een betaaloptie.
MySurprise
Wat moet ik doen als de e-mail bevestigingslink verlopen is?
Als je bevestingslink is verlopen, dan kan je een nieuwe e-mail met een nieuwe link ontvangen door opnieuw in te loggen met je mailadres. Lukt het niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
MySurprise is de persoonlijke accountservice van YourSurprise. Je kunt een account aanmaken door je te registreren via MySurprise. Daarna krijg je binnen een paar minuten een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Zodra dat is gedaan, kan jij makkelijk inloggen met jouw aangemaakte wachtwoord bij MySurprise. Met dit account kun je 24 uur per dag je bestellingen op de voet volgen en je gegevens bijwerken. Alle gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op de beveiligde server van YourSurprise. Hierbij houdt YourSurprise zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP). Ook in het mogelijk om je te registreren en inloggen met Facebook of Google.
Hoe log ik in bij MySurprise?
Direct na het plaatsen van je eerste bestelling ontvang je een e-mail met daarin een wachtwoord waarmee je kunt inloggen op MySurprise. Inloggen op het account doe je door te klikken op het
icoontje ‘MySurprise’, rechtsboven op de pagina. Vervolgens kun je jouw gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Eenmaal in het MySurprise account kunnen alle gegevens bekeken en gewijzigd worden.
Ik ben mijn wachtwoord van MySurprise vergeten, wat nu?
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via MySurprise door te klikken op de knop ‘wachtwoord vergeten’, vul daar je e-mailadres in en je ontvangt een link om je wachtwoord te resetten.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
De opgeslagen gegevens kunnen altijd gewijzigd worden. Hiervoor moet je wel eerst even inloggen. Als de gegevens gewijzigd zijn, wordt gevraagd om een bevestiging ter controle. Wanneer je de gewijzigde gegevens hebt bevestigd, zullen deze in de toekomst automatisch gekoppeld worden aan nieuwe bestellingen.
Ik wil geen mails meer van jullie ontvangen. Hoe pas ik dit aan?
Wat jammer dat je geen mails meer wilt ontvangen. Zou je ons dit per e-mail door willen geven? Wij zorgen er dan voor dat je geen mails meer van ons ontvangt. Mocht je ooit van gedachten veranderen, dan ben je vanzelfsprekend altijd weer van harte welkom!
Hoe verwijder ik mijn MySurprise-account?
Wat enorm jammer dat je jouw MySurprise-account wilt verwijderen. Zou je ons dit per e-mail willen doorgeven? Dan gaan wij meteen aan de slag met je verzoek. Mocht je ooit van gedachten veranderen, dan ben je natuurlijk altijd weer van harte welkom!